Kalite Politikası

Kuruluşumuz TÜRCERT Teknik Kontrol ve Belgelendirme A.Ş., hizmet verdiği bütün alanlarda, belirlenen kalite politikası esasları doğrultusunda müşterilerine hizmet vermektedir. Bu çerçevede üst yönetim tarafından açıklanan ve takip edilen kalite politikamızın esasları şunlardır:


  • Hizmet verilen bütün kişi ve kuruluşlara adil, tarafsız ve eşit mesafade durmaya çalışılır. Verilen hizmetlerde tarafsız ve bağımsız olmaya önem verilir.
  • Verilen hizmetler, herhangi bir maddi kaygı duyulmadan, tamamen gerçeğe uygun olarak raporlanır. Müşterileri veya üçüncü kişileri yanıltacak raporlama kesinlikle yapılmaz.
  • Hedeflenen, müşteri beklenti ve taleplerinin hızlı, kaliteli, doğru ve güvenilir şekilde karşılanmasıdır. Hizmet kalitesinin sağlanmasının başka yolu yoktur.
  • Hizmet verilirken, yürürlükte olan yasal düzenlemelerin, Avrupa Birliği direktiflerinin, ilgili yerli ve yabancı standartlarda yer alan koşulların ve özellikle akreditasyon esaslarının kesinlikle dışına çıkılmaz.
  • Müşterilere bir kerelik iş olarak bakılmaz, her zaman hizmet verilecek müşteriler elde edilmeye ve müşteri bağlılığı yaratılmaya çalışılır. Bunu sağlamak için, kaliteli hizmet vermeyi ve her zaman aynı şekilde hizmet vermeyi garanti eder. Sürdürülebilir başarı yakalamanın koşulu budur.
  • Verilen hizmetler sırasında veya sonrasında elde edilen bilgilerin ve düzenlenen raporların gizli tutulmasına önem verilir. Bu tür bilgi ve belgeler hiçbir nedenle kuruluş dışına çıkarılmaz ve bir başka kuruluş ile paylaşılmaz. Müşterilere ait gizli bilgilerin ve tescil edilmiş hakların korunmasına önem verilir.
  • Müşteriler nasıl en değerli kaynak olarak kabul ediliyorsa, çalışanlar da aynı şekilde değerli bir varlık olarak kabul edilir ve çalışan memnuniyeti esas tutulur. Bu açıdan çalışanların sürekliliğini sağlamak önemlidir.
  • Bütün yönetim sistemlerinin temelini oluşturan sürekli iyileştirme yaklaşmından hiç vazgeçilmez. Süreçler sürekli olarak planla, uygula, kontrol et ve önlem al döngüsü içinde iyileştirilmeye çalışılır.
  • Verilen hizmetlerin kailteli olması için, yeni çıkan teknolojiler, yeni uygulanan yöntemler ve verilen hizmetler kapsamında geliştirilen bütün yenilikler takip edilir ve çalışanların bunlardan haberdar olması sağlanır.
  • Kuruluşumuz uygunluk değerlendirme ve belgelendirme faaliyetleri ile ilgili olarak, çalışmalarının bütün dünyada geçerli olmasını sağlamak için yerli ve yabancı akreditasyon kuruluşlarından akredite olmuştur.
  • İlgili akreditasyon koşulları çerçevesinde, hizmetleri yavaşlatacak süreçler uygulanmaz ve müşteri memnuniyetsizliği yaratılmaz.