Müşteri Şikayeti Analiz Sistemi Eğitimi

Müşteri Şikayeti Analiz Sistemi Eğitimi

 

Eğitimin Amacı
Müşteri şikayeti analiz sistemi egitimi amaç, Müşteri sorunları, olay değerlendirmesi ve pazardan ürün toplatma ile alakalı işlemleri düzenleyen ve standartlarda ifade edilen koşullara göre, tam dosyalar meydana getirilmesini sağlayan metotları aktarmak.

 

Eğitimin İçeriği
» Tanımlar
» Sorumluluklar
» Eğitimin amacı
» Olay incelemesi
» Terend raporlama
» Saha güvenlik uyarısı
» Müşteri şikâyeti kayıtları
» Rapor edilmeyecek olaylar
» Müşteri şikayetlerinin alınması ve araştırılması
» Saha güvenliği düzeltici uygulama
» Referanslar

 

Kimler Katılabilir
Tıbbi cihaz üretim, satış, teknik servis, ar-ge ve kalite güvence personelleri