Ürün

Ürün testinin büyük değeri belki de en iyi kullanımlarından bazıları aşağıda gösterilmektedir. 

Bu testler sizlere ne kazandırır:

  • Rakip ürünlere kıyasla ürün üstünlüğü elde edin.
  • Ürün performansını ve müşteri memnuniyetini sürekli iyileştirin (yani, özellikle tüketici zevkleri zaman içinde geliştikçe, ürün üstünlüğünü korumak için).
  • Rekabetçi güçlü ve zayıf yönlerin anlaşılması için rekabetçi ürünlerden kaynaklanan potansiyel tehdit seviyelerinin izlenmesi.
  • Ürün üstünlüğünü korurken, ürün formülasyonlarının ve / veya işleme yöntemlerinin maliyetlerini düşürün.
  • Yaşlanmanın ürün kalitesi üzerindeki etkilerini ölçün (raf ömrü çalışmaları).
  • Fiyat, marka adı veya ambalajın algılanan ürün performansı / kalitesi üzerindeki etkilerini kesin olarak ölçün.
  • Yeni ürünler yaratmada veya mevcut ürünleri geliştirmede araştırma ve geliştirmeye rehberlik etmek.
  • Farklı fabrikalardan, farklı dağıtım kanallarından ve yıldan yıla ürün kalitesini izleyin.
  • Yeni ürünlerin tüketicinin kabulünü tahmin et.